Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Весела Коледа, Колеги! Тези дни и аз слагам термостат от рено, уж ми продадоха такъв, който отваря на 86°, но след като си изкормих оригиналния и започнах да набивам новия в маркуча видях, че на него пише, че отваря на 88°. Посъветвайте ме-да го слагам ли, да го сменя ли с 86°, 83° ли да взема?
    Last edited by joluesh; d.m.y г., 15:37.

    Comment


    • #17
      Не е проблем да го сложиш... но послушай колеги дето са ти казали да си купиш по-скъпия... оригиналния си термостат... аз сложих преди 1 седмица на моята от рено 5 и..... 3 дена добре и след това за малко да я прегрея, а стария ми термостат тотално беше сдал багажа не вдигаше повече от 60C при нормално каране и температура на въздуха от 17C, а пък хванех ли спускане някъде направо си заковаваше 50C, така че според мен нямаше нужда да го изкормя, но уви не на всички действа добре това термостатче от рено... сега съм си поръчал хубав оригинален... да ми е спокойна главата!
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

      Comment


      • #18
        Трета зима подкарвам с термостат от Рено 5. Слагай смело и не се бой. Кормиш оригинални,почистваш хубаво и си цар.

        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mi7aka922 Покажи съобщение
          Не е проблем да го сложиш... но послушай колеги дето са ти казали да си купиш по-скъпия... оригиналния си термостат... аз сложих преди 1 седмица на моята от рено 5 и..... 3 дена добре и след това за малко да я прегрея, а стария ми термостат тотално беше сдал багажа не вдигаше повече от 60C при нормално каране и температура на въздуха от 17C, а пък хванех ли спускане някъде направо си заковаваше 50C, така че според мен нямаше нужда да го изкормя, но уви не на всички действа добре това термостатче от рено... сега съм си поръчал хубав оригинален... да ми е спокойна главата!
          А оригиналния не може да се скапе така ли да разбирам? Каква марка е той?


          Sent from my SM-G920F using Tapatalk
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #20
            Не казвам че не може да се скапе, но просто е една идея по сигурно с него... !!!
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

            Comment


            • #21
              В какво се изразява по-голямата сигурност?

              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                И за пореден път ще си кажа мнението термостат от Рено, за 10 лв. В маркуча и газ давам гаранция вече 3 коли така съм ги карал АЛФИ!
                Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                И аз от две години съм така и съм доволен. Единственото условие е да се махне стария термостат от кожуха.
                Абсолютно верно! Аз също съм така.

                Ето и клип - https://www.youtube.com/watch?v=CFBIe6UHyfA
                Last edited by GammaRay; d.m.y г., 09:25.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #23
                  Ясно за монтажа. Мен ме притеснява, това че не затваря малкия кръг, а реално термостата оказва съпротивление на течността в големия кръг. Т.е. дори и при отворен термостат от рено по-голям поток от затоплена течност пак ще минава през малкия кръг и няма да се охлажда. След което от малкото течност минала през термостата ще бъде изместена студена течност от радиатора към водната помпа и от там през блока към термостата- т.е. термо датчика ще отчете около 90 градуса на таблото, а реално в малкия кръг течността ще е с по-висока температура, което може да доведе до прегряване. Това, че някой си кара колата 2 години така, не означава, че във всеки един момент не може да му омеши маслото с антифриза, поради крива глава. Другия термо датчик къде е рязположен? И някой след тази процедура закачал ли е колата на комп да види еку-то каква температура разпознава? И пак не разбрах термостат на 83°, на 86° или на 88° от рено е по-подходящо да се ползва?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
                    Ясно за монтажа. Мен ме притеснява, това че не затваря малкия кръг, а реално термостата оказва съпротивление на течността в големия кръг. Т.е. дори и при отворен термостат от рено по-голям поток от затоплена течност пак ще минава през малкия кръг и няма да се охлажда. След което от малкото течност минала през термостата ще бъде изместена студена течност от радиатора към водната помпа и от там през блока към термостата- т.е. термо датчика ще отчете около 90 градуса на таблото, а реално в малкия кръг течността ще е с по-висока температура, което може да доведе до прегряване. Това, че някой си кара колата 2 години така, не означава, че във всеки един момент не може да му омеши маслото с антифриза, поради крива глава. Другия термо датчик къде е рязположен? И някой след тази процедура закачал ли е колата на комп да види еку-то каква температура разпознава? И пак не разбрах термостат на 83°, на 86° или на 88° от рено е по-подходящо да се ползва?
                    Той датчика ти е на термостата и отчита температурата на малкия кръг.
                    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                    ex Alfa 156 1,9 JTD
                    ex Alfa 75 1,8

                    Comment

                    Working...
                    X